Mentor

Publicerat i: Mobbning - Nej Tack
För er som har följt min tidgare blogg jag hade ([email protected]) vet att jag tidigare i höstas var på mentor utbildning, för att bli mentor åt en ungdom.
 
I dag ringde sa och talade om att jag hade fått en matchning, å så glad jag blev. Äntligen :-)
Jag vet inte så mycket om henne och tänker inte skriva så mycket här heller pga integriteten och respekten mot henne. Men vi hade ett gemensamt intresse som hon hade specifikt önskat sig och det var musiken och någon som kunde spela piano. 
 
Wow, så nu ska de bestämmas en träff så vi får bekanta oss med varandra, men det får vänta till efter jul.
 
 
Om en vecka är det julafton och jag känner mig lugn. Så skönt, visserligen är det kavr att göra i skolan innan jullovet innfinner sig och mitt arbete kommer också att ta lite jullov så under julhelgen kommer jag inte ta skicka några pins. Men fortsätt att beställa och sprid mitt arbete. I mellandagarna starta jag datorn igen men fram tills dess kör jag på som vanligt.
 
Nästa år, å vad det kändes konstigt att skriva fast det är bara tre veckor bort, ska jag planera mina info träffar som ska hållas i Grimslöv och i Älmhult under två kvällar. Mer info kommer separat!
Sedan ska det förberedas för att besöka några skolor under våren som har bett mig att komma och prata om mobbning. Så himla kul! 
 
Och mamma......jag mår bra...och jag lovar att jag ska ta det lungt och att jag ska andas. Jag älskar detta!
 
Ha en bra dag 
Kram
#1 - - Brittmarielange Lange:

Det låter tryggt ... Men känner dig 😀😍. Lycka till i ditt arbete , jag är så stolt för det du gör .. Kram i massor

#2 - - Brittmarielange Lange:

Det låter tryggt ... Men känner dig 😀😍. Lycka till i ditt arbete , jag är så stolt för det du gör .. Kram i massor