... ja givetvis till julafton, men jag menar till att boka datum för mina föreläsningar eller som jag väljer att kalla dem för informationsträff. 
 
Jag var i en skola som mina stora pojkar går i för att prata om mitt arbete, och jag fick en super bra respons ifrån dem. De erbjöd sig att hjälpa mig med den lokalen jag hade tänkt att ha min ena info kväll i, ni vet...det är inte lätt att hitta lokaler till en billig peng. Då jag gör detta i helt egen regi så måste jag tänka väldigt mycket på vad allt kostar. Detta är inte lätt då man vill göra så otroligt mycket på en enda gång. 
 
Så därför så kan jag avslöja redan nu att de två ställerna som info träffen kommer att äga rum i är här i Grimslöv samt i Älmhult. Skulle det visa sig att intresset är så pass stort så kommer jag givetvis att ha fler, men jag börjar med detta så länge. Alla kommer att vara välkomna oavsett vart man bor. 
 
Datum kommer under slutet av denna veckan så ni kan boka in det datumet tidigt. 
 
Jag kommer också att ta en lite avgift som kommer att täcka kostanden för lokalen samt övriga kostander. 
 
Så har ni något ställe som jag skulle kunna få sätta upp en offentlig inbjudan på så säg gärna till så kanske jag kan skicka den till dig för att be er sätta upp den? Alla berörda skolpersonal och föräldrar kommer att bjudas in så när datumet är satt så vill jag att ni hjälper mig att sprida detta så att så många som möjligt kommer.
 
Är det så att ni som inte bor runt omkring Grimslöv eller Älmhult och gärna vill att jag kommer till er och prata hör av er bara så fixar vi det också. Jag är inte omöjlig bara jag vet att intresset är tillräckligt stort så kommer jag mer än gärna till er. 
 
Dock har jag min universitets studier som kommer att göra att jag kanske inte kan ta de träffarna direkt nästa år utan att jag måste kanske sprida ut dem lite under våren. 
 
Kram