Ja jag kan inget annat än att sammanfatta mina två dagar på Maxi som helt otroliga dagar.
Många som har kommit fram och pratat, som har berättat sina egna erfarenheter, ALLA har sagt att det är ett toppen jobb jag gör, att det är bra att någon ta tag i det. Tack :-)
Jag har fått nya kontakter men jag har främst gett ut mitt budskap och fått sälja pins till dem som inte ha Facebook  eller Instagram, jag fått visa mig vem jag är och vad jag gör.
 
Tack snälla Maxi i Växjö för era hjälp, framför allt ett tack till Gogge Georgsson och Johan (butikschef) som har gett mig denna möjlighet. Tack för er eget stöd att köpt pins till personalen, så ser ni någon personal med mina pins vet ni varför. Tack vare Maxis hjälp har jag lagt till dem som sponsorer till mitt arbete.  Tack vare er som har köpt dem dessa dagar bidra ni med lite mer än 2000kr till Friends.
WOW!
 
Men nu är jag trött så nu ligger jag i soffan med mina inte så snygga myskläder och raggsockar och smutta på ett glas rött. Dags att förbereda sig till veckans föreläsningar :-)
 
Ha en go lördag
Kram / Lisa