Jag är just nu på väg till Göteborg för att vara med på årsmötet för stamningsförbundet som jag sitter i och i morgon ska jag röstas in (förhoppnings vis) som ledamot vilket jag ser verkligen fram emot. 

Jag tycker att dessa dagar som jag är i väg på något sätt rätt sköna då jag få tid att tänka och fundera så mycket jag vill. Gråta om jag vill utan att någon ser. För mig är detta viktigt för mig. 

Hemma finns alltid mina älskade barn och man och tiden att verkligen reflektera över livet finns inte riktigt då. Så dessa dagar ska jag vara riktigt ego, bara tänka på mig själv som jag visserligen inte är så bra på då alla andra kommer före mitt eget välbefinnande, men nu ska jag bara vara. Bara vara Lisa. 

När jag däremot kommer hem på söndag kväll är jag som en ny mamma ❤️

Ha en trevlig helg / kram Lisa