Hej alla fina! 

Efter en lång paus med både bloggandet och arbetet är jag tillbaka igen med ny energi. 

Var tvungen att ta denna paus då det sista i skolan med uppsatsen tog så mycket tid och energi att jag var tvungen att lägga allt annat åt sidan. Likaså mitt arbetet i kampen mot mobbning. 

Efter skolans slut och ett välförtjänt godkänt (enligt mig själv) i min C uppsats i psykologi hade jag ingen energi eller ork att börja igen. Återigen valde jag att vänta. Jag började att jobba och att återvända till vardagen tog tid. Att efter nästan fem års frånvaro från ett arbete (förutom sommarjobben) har det tagit tid att vänja sig igen att jobba fem dagar i veckan, ta hand om barn och alla deras aktiviteter plus allt annat. Från att vara van vid att jobba rotation som usk blev arbetstiderna annorlunda. Jag verkligen älskar att kunna komna hem varje dag vid tre och vara med barnen men att gå från lediga dagar mitt i veckan till jobba varje dag i veckan har tagit tid att vänja sig. 

Men nu är jag redo att starta igen och jag har redan nya kontakter och nya idéer. Hoppas att ni vill fortsätta följa med i mitt arbete i kampen mot mobbning. 

Kram 
Lisa