Tänk er att ni sitter på ert jobb och får ett mail, inga kostigheter tänker ni då nej det är det inte heller förrän du börjar läsa mailet. Först fattar du inte riktigt vad det står och får läsa det en gång till sedan ännu en gång till för då har du börjat fatta men ändå inte.
 
Detta hände mig för några veckor sedan när jag fick ett mail från Teknologiska Institutet i Stockholm där de ville att jag skulle komma upp och föreläsa om mobbning och självskadebeteende. Fattar nu då varför jag var tvungen att läsa mailet några gånger innan polletten trillade ner?
 
Konferensen ska handla om psykisk hälsa hos unga (och unga vuxna) och som kommer att äga rum i Stockholm den 8-9 februari 2016. Vidare i vår konvensation frågade jag om jag fick stanna kvar båda dagarna för att utnyttja varje stund där och samtidigt suga in sig allt och träffa andra föreläsare vilket var en självklarhet. Då kom nästa otroliga händelse och det var att jag fick förfrågan om jag kunde vara moderator för hela konferensen.
Ehhhh..... vad är en moderator, var det första jag tänkte och var tvungen att googla ( Tack o lov för Google ). En moderator är en som öppnar och hälsa alla välkomna till konferensen samtidigt att presentera alla andra föreläsare. Och det ber de lilla mig att göra, och självklart säger jag ja. För jag har aldrig varit rädd för utmaningar och nya äventyr så hej o hå nu kör vi på.
 
Men fattar ni vad detta betyder? Jag ska stå på egna ben dessa två dagarna och göra något jag aldrig trodde (iaf inte nu) få uppleva. Jag får 1000kr i rabatt om någon vill följa med.
 
Mer om detta och denna resan kommer så småningom
 
Ha en fantastisk dag
 
http://www.teknologiskinstitut.se/psykisk-halsa-hos-unga/k3986?cms.query=psykisk+oh%E4lsa