Hej

Publicerat i: Mobbning - Nej Tack
Jag har bestämt mig att göra ett projekt i form av en liten studie. Studien tycker jag är viktigt just för noggrannheten av projektet men också att det ska synas att jag har tänkt på allt  med litteratursökning, skriva metod och syfta och hitta en bra frågeställning. Skriva hur arbetet går till och slutsats. Ett mycket viktigt och spännande arbete som ska bli intressant att göra. 

Projektet kommer att gå till genom att få kontakt med en skola ev två där jag ska intervjua elever, föräldrar och skolpersonalen. Detta för att få en förståelse och inblick i om det problem som jag anser och tror stämmer och då är det bästa stt fråga de som jobba ute i verkliga livet. 

Någon som har en skola som kan tänkas ställa upp redan? 

Projektet dra i gång nästa år men en hel del av förarbetet händer alla redan nu. 

Vad tror ni? Vill höra era tankar och idéer om detta! Skulle det fungera? Skulle ni (skolpersonal, elev, föräldrar) vilja personer som jag kan ställa frågor till, vill ni ställa upp? Mail mig till [email protected]