Möte

Publicerat i: Mobbning - Nej Tack
I dag hade jag ett styrelsemöte med mig själv och det gick väldigt bra tycker jag. Jag kom fram till många bra saker men nu vill jag snart ha någon att ha möte med. 

Mötet i dag handlade om att lägga upp en plan om hur den webbaserade tidning som jag vill ta fram som ska rikta sig till ungdomar från 13 år, ska se ut och innehålla. 

Nu ska jag bara hitta intressanta och engagerade personer som skulle vilja vara med. 

Intresserad? Hör av dig via min mail [email protected]


En skiss hur framsidan av tidningen ska vara. Inte helt enkelt att få fram en trovärdig och bra bild när man är skitdålig på att rita. 

Mitt nuvarande upplägg och plan, vad tycker ni? Bra?


Min andra projekt (av många) är fortfarande hemligt men som jag kan och hoppad kunna avslöja början av nästa år. 

Ha en go kväll 

Kram Lisa