Sitter och fundera på mitt kommande event som äger rum nästa höst och temat som eventet ska ha. Jag kan ju sitta och tänka tills jag bli flintskallig så jag måste fråga er några frågor och jag hoppas verkligen på ärliga svar. 

• skulle ni gå på ett event med temat psykisk ohälsa? Ett event med information om den psykiska ohälsa, där man få veta vad man ska göra om sitt eller andras barn blir utsatta eller drabbad av någon psykisk ohälsa! 

Jag älskar mitt arbete och kommer lägga 200% på detta, jag vet att det kommer ta mycket tid och energi. Men jag vet också att det är viktigt att nå ut och sprida så mycket kunskap som möjligt om psykisk ohälsa och det är därför jag gör det. 

Men då måste jag veta om det är lönt, om folk kommer att komma?

Snälla hjälp mig, skriv ett meddelande till mig eller mail om ni är intresserade av att vara med och planer (bra om du bor i närheten av växjö) 

Snälla hjälp mig hur du se på detta kommande event! Skulle ni gå? Vilken dag hade ni haft eventet om jag riktar mig till vuxna?

Ha en härlig fredag ❤️

PS. Glöm inte bort att titta dig i spegeln och tala om för dig själv att du är bäst. 

Kram 
#1 - - Åsa Nilsson:

Hej Lisa
Jag har skickat dej ett mail (2 okt) men inte fått svar. Du kanske har varit bortrest så du inte haft möjlighet att svara. Hur som helst, det rör det event du tänker starta i Växjö och jag är en förälder som vill vara med. Se din artikel i senaste nr av Kommunikation. Mvh Åsa Nilsson