För två veckor sedan mailade Sanna som jobbar på Magazinet och som följer mitt arbete i kampen mot mobbning och frågade om jag ville följa med på sopplunch till Telekonsult Syd vilket kag givetvis tackade ja till. 

Sanna fick jag förmån att träffa på BNI nätverket där jag var med som gäst för att just nätverks och presentera mig och mitt arbete. En sån härlig tjej detta är, vilken energi och glädje denna person sprider. Vi fick möjlighet att prata lite kort om framtiden och sen fick jag detta mail om sopplunch. Så god soppa, het svampsoppa med nybakat bröd. 

Några dagar senare mailade en frilansjournalist Anna-Stina och ville göra en intervju för Magazinet om mig och mitt arbete. Så i måndags träffades vi och genomförde en mycket trevlig intervju. 

Nu har jag packat min och min sons väska för i morgon åker vi till Vimmerby på stamningsläger och det ska bli så kul. 

Ha en go kväll

Kram Lisa