Hej å hå!
 
Sportlov här nere i södra Småland men jag jobbar. Gör egentligen inte så jätte mycket för jag jobbar bara halvdag sedan ska jag på ett möte och vidare hem för att baka. Tjohoo vad jag längtar. Lillhönan och jag har bestämt att vi ska baka bullar och kringlor.... sedan blir det nog lite till.
 
Jag känner att det är dags att göra en affisch till mitt arbete som kan hängas upp runt omkring i skolorna, arbetsplatserna och på andra ställen. Men jag tycker det är svårt att göra affischer, vad ska det stå och hur ska den se ut? Så jag får funderar vidare på det, eller har du något förslag så tveka inte att höra av dig till min mail adress ([email protected])
 
Men först och främst ska det fotas både till den kommande affischen men också för det övriga arbetet jag håller på mig. Jag har lagt ut på min sida på Facebook och Instagram om det är några som skulle vilja vara med och bli fotade till mina projekt?
Jag söker både ungdomar (som givetvis ska ha ett godkännande från sina föräldrar om de är under 18år) och föräldrar. Det ända krav jag har är att ni ska bor runt Växjö med omnejd och kunna ta er till Växjö. Mer info kommer allt eftersom men höra av er till min mailadress om ni är intresserade.
 
Sedan är det de där med att ha en bra fotograf som tar korten. Jag har givetvis en bra professionell fotograf men det kommer alltid till den ekonomiska biten att det kostar ju en hel del att ta kort och processen efteråt. Så är det någon som vet någon bra fotograf som skulle kunna ställa upp för en liten kostnad eller kanske t.o.m. gratis :-) hör även ni av er till mig.
 
Mitt arbete håller på att växa och då måste jag växa med den och sakta men säkert blir större och det är tack vare eran hjälpa.
 
Ha en bra dag
Kram Lisa