Hej i vinterlandets!
 
Här bara vräker snön ner och det är riktigt vackert men vägarna är nog inte lika fina, så tar det försiktigt när ni är ute på vägarna och kör.
 
Ni vet ju nog vid detta laget att jag fundera väldigt mycket och tänker på hur jag ska dels nå ut mer med mitt arbete men också växa som företagare. Jag har väldigt mycket och många tankar och idéer i huvudet som jag tar fram och fila på när jag inte har något annat.
 
Nu funderar jag väldigt mycket över detta med att driva en podd, och har gjort flera gånger men vetat att då har jag inte haft tid att kunna ta denna tanken ett steg längre. Lyssna ni på någon podd? Vilken/vilka isf?
 
Skulle det fungera att driva en podd fast man bor en längre bit i från varandra?
 
Vad skulle ni att en podd skulle handla om om ni hade fått önskat?
 
Snälla hjälp mig!
 
Ha en skön och härlig tisdag
 
Kram Lisa