Jag har varit tvungen att ta en liten paus från allt och få fokusera på familjen. Som jag har skrivit tidigare så jobbar jag både heltid samt egen företagare där jag planera föreläsningar och kör KRAMpodden men... där jag också ha en familj så då måste denna behövliga pausen få komma.

Här sitter jag och redigera inspelningarna från podden. Det är inte svårt att redigera men ett jäkla krabb att få ner tiden till de som vi har sagt att vi vill ha men gästernar så otroligt intressanta och ämnena väldigt viktiga så inspelningen blev liiiite längre än tänkt. Men det blir bra, är en podd tillräckligt bra så tror jag inte att tiden för hur lång ett avsnitt är beroende på om man får lyssnare eller inte, eller?

Oftast så sitter jag och redigera när barnen sover eller är på sina aktiviteter, så det blir sena kvällar ibland men helg klart värt det.

Nu är vi i gång med inspelningar för Skype, och ska jag erkänna så är jag lite nervös över det. Jag ska hämta hem utrustningen i dag för att kunna reka och fixa med det sista. Så nästa helg är vi på gång igen för ytterligare inspelning av tre gäster. Villa de är? Det får du vänta och se men givetvis att följa @krampodden för mer info.

Ha en fin dag
Kram Lisa