Även om jag älskar detta med att planera och arbeta fram sina problem så är dett nog det roligaste...att få börja presentera sitt arbetet.

När jag drömde om att starta en podd för lite mer än ett år sedan var jag väldigt klar med hur den skulle "se ut" att det skulle bjudas in gäster som skulle prata om erfarenheten kring det ämnet som ska stå i fokus under det avsnittet.

Många gäster var självklara då jag följer alla på Instagram men nägot som var en större självklarhet va att ha någon som pratade om ångest på ett så bra förklarat sätt så andra kan försöka förstå hur det är att leva med ångest precis som jag gör.

Till slut hittade jag en, och här kommer min presentation av han

"Den gäst som får första presentationen är @angestskolan.se där vi ska få möta Eric som själv har en erfarenhet kring ångest. Att förklara för andra i sin omgivning hur en ångest känns är svårt vet även jag som har en erfarenhet själv kring att leva med en ångest.

Eric heter egentligen något annat men pga av sin egna sociala fobi och sin stamning butte han namn till sitt andranamn så var lättare att säga utan att stamma lika mycket. Pga. sin stamning växts den sociala fobin och rädslan av vad handla skulle tycka om honom. I dag föreläser han om sina erfarenheter och och driver Ångestskolan. Eric finns både på Facebook och Instagram och på nätet under just Ångestskolan. Så in och kolla upp Eric och hans fantastiska jobb och maila era frågor om ni vill ställa några till Eric!

Varmt välkommen Eric till våran KRAMpodd ❤️"

Kram Lisa