Tänk vad dagarna kan vända från att vara lite halv om halv grå och trist till att vara färgglatt och solen skiner!
Att man kan vakna och bara vill dra täcket över huvudet till att man gå runt med ett ständigt leende.
 
Wow vad jag älskar den känslan
 
Just denna veckan har varit en sådan vecka som har vänt totalt och jag undrar om detta ska hålla i sig eller om det ska vända lika snabbt igen? Nej, nu ska vi absolut inte vara negativa..... för det är jag verkligen inte.
 
I går (torsdag) var jag och hade ett första möte med en nybliven vän Max Thunberg som driver bl.a My top secret story, detta för att planera ett stort event som ska äga rum nästa höst i Växjö. Jag vill inte berätta mer förrän allt är verkligen spikat. Men så kul detta var och så roligt vi kommer att ha tillsammans. Och nu är bollen i rullning..... å vad jag längtar!
 
Men veckan började bra också, riktigt bra.
 
Dessa har hört av sig för att de vill att jag ska delta i en konferens i februari i Stockholm. Vad? Lilla jag? Berättar också mer när det närmar sig! Men kan ni tänka er min känsla?
 
 
Sen... ja det sluta inte här.... ringer en fantastisk kvinna vid namn Lotta som jobbar med ett arbete som heter KvinnatillKvinnor på instagram för hon ville att jag skulle delta i hennes podd uppe i Stockholm. Och vilken kvinna detta var att prata med, vilken energi hon gav mig. En riktig glädjespridare.
 
Jag var tvungen att ta ett glas rött i onsdags när min man kom hem och jag hade berättat för att fira.
 
Ja sen kom denna planering som ett fantastiskt bra avslut på veckan.
 
 
Ha en underbar fredag och glöm ALDRIG att du är lika mycket värd som alla andra. Du har lika mycket rätt att få må bra som alla andra. Du är lika vacker som alla andra och du är så älskad.
 
Kram Lisa