Ja för ett år sedan så trodde jag aldrig att jag skulle säga det men nu är äntligen KRAMpodden publicerad både på min hemsida (mobbningnejtack.se) och på Soundcloud. iTunes och Podcast kommer, det tar lite längre tid att få upp den där. 

Länk till min hemsida hittar ni här. 

Min hemsida

Skriv inläggstext 

Så varje söndag ska det komma upp ett nytt avsnitt samtidigt som nya avsnitt just snart ska börja spelas in. 

Det är inte en lätt match att driva en podd med planering och inspelningar, redigeringar och publicering samtidigt som allt annat. Men jag drivs av mycket envishet "Kan själv" och ett jäkla kraft att jag ska bevisa att jag kan det också. Men självklart är det samtidigt enormt roligt och intressant dels att lära sig nya saker men också att lära känna alla dessa fantastiska människor som gästar podden. Vi är så tacksamma att alla har velat ställa upp och de som komma skall, ska ställa upp. Tack till er!


Jag älskar det jag gör och önskar jag kunde göra mer. 

 

Här är ordningen på avsnitten. 


Hoppas ni vill lyssna och hjälper oss att sprida vår KRAMpodden

Ha en fin dag
Kram ❤

#1 - - Ludde:

Hej
Jag har varit extremt mobbad både fysiskt och psykiskt av lärare och elever under alla 9 grundskole åren.
pga mobbningen hamnade jag på gatan och senare i fosterfamilj mm.
Jag skriver om det i min blogg: Leksakmedtvillingsoul.se
Har en fråga:
Vad kommer avsnitt 8 - mobbning handla om/vad kommer du att ta upp då?

Svar: Hej! Starkt av dig att det du skriver om på din blogg. Avsnittet om mobbning kommer att handla om när jag och en till prata dels om våra egna erfarenheter men också vad för hjälp det finns att få och hur man ska göra om man utsätts för mobbning och mycket mer. Kram Lisa
Lisa Bengtsson

#2 - - Ludde:

Tack.
Härligt att du"ni tar upp ämnet.
Hoppas det ger bra respons.