TACK! TACK! TACK!
 
På ett eller annat sätt så har dessa personer/företag hjälpt mig med någon typ av sponsring. Mitt arbete gör jag helt  ideellt, alltså jag tar inte ut några egna pengar och då är jag beroende av andra som vill hjälpa mig så att mitt arbete mot mobbning kan blir så bra som möjligt och att jag kan göra det som krävs i mitt arbete.
 
Genom att dessa företag/personer har sponsrat mig tackar jag dem genom att visa dem här samt att skicka en länk till deras sida.
 
Vill ni vara med och hjälpa mig genom att sponsrar mig på något sätt så hör av er till mig genom min mail adress 
[email protected] eller via ett meddelande på min Facebook sida Mobbning-Nej tack. Efter mitt bekräftelse mail kommer ni att få mitt kontonummer som ni sätter in pengarna på. Då vill jag har ert namn/företagsnamn skrivit som mottagre så jag vet vilka ni är. 
 
Det viktiga är också att det inte bara är pengar som är viktiga i mitt arbeten när det kommer till sponsring, utan det finns många andra saker som man kan sponsra mig med som te, x materiella ting så som utskrivnings papper, pennor, att köra mig till olika skolor när jag har mina föreläsningar/infokvällar och kunna hämta och leverera paket åt mig. Detta då jag ej längre får köra bil pga av min synskada jag har.