Hejsan hoppsan
 
Sitter på min praktik på min lunchrast och passar därför på att skriva ett blogg inlägg för mycket jag än intala mig och vill skriva på kvällen så orkar jag inte, jag är helt slut.
 
Konserterna som jag planera tänker jag härdan efter kalla för välgörenhets konsert och jag har fått ett godkännande att få ha min konsert i Växjö domkyrka den 25 oktober, vilket jag är otroligt tacksam och lyckllig över. Wow, tänk...äntligen! Har nog inte fattat ännu hur stort detta kommer blir...för mig allafall sen kan man bara hoppas att det är många som kommer.
 
Så nu planeras det ekonomi, affischering, hittar noter till låtarna, hitta folk som kan spela och planera in hela framträdandet. Jag är också så evigt tacksam för min kantor som ställer upp för mig och samtidigt orkar med mig och mina frågor.
  Här Växjö Domkyrka
 
Jag har även fått besked att jag ska stå på Barnmässan nästa vår i Karlstad vilket är för mig helt otroligt och ska bli super duper kul.
Jag håller samtidigt på att hitta fler mäåssor att stå på till hösten som ligger häromkring.
 
Nu till helgen ska jag och min man åka till Stockholm och bara njuta. Någon som läser detta och vill ses? Kanske bara för att säga hej, hör av er i såfall :-D
 
Många kramar till er alla