Oj...redan fredag...vad hände med veckan?
 
Själv har denna veckan varit precis som rubriken säger, i början av veckan var som att gå in i väggen av allt man har slitit för sin son, att helt plötsligt får veta att han har verkligen dålig självkänsla och självförtroende, detta genom ett samtal med hans kurator. Så underbar hon är, hon ger verkligen stöd och hjälp till både min son och mig. Att veta att min pojkes beteende är ett tecken på dålig självkänsla. Jobbigt men sant att mobbningen har gjort detta mot honom men samtidigt så skönt också att få veta av kuratorn att vi gör allt rätt när vi stötta och pusha vår son.
Nu ska vi kämpa ännu mer och får upp hans förtroende till sig själv igen.
 
Resten av veckan har varit stabil, jobbat och skrivit på min studie som snart når sitt slut och det ska bli så skönt.
 
 
Nu hoppas jag att alla få en underbar helg och att solen lyser på er.
 
Kram Lisa