Hösten har för min inneburit många intervjuer från olika tidningar runt om i landet vilket har varit väldigt roligt. Blir så glad när tidningar och journalister ringer upp just lilla mig och vill ha den intervjun. För ett tag sedan ringde de från tidningen Inblick där de gjorde ett inslag i tidningen om Morgans mission och då vill de också ha med en som har egna erfarenheter kring mobbning och det blev då jag 😊

Artikeln blev jätte bra så här är den... 





Har ni läst mina tidigare inlägg (som jag hoppas att du har gjort) så vet ni att jag har skrivit om en utbildning som vill höra ute bland skolorna. Hur viktigt att då dra med ALL personal på skolan och då är det så kul att läsa när Björn som är mobbningsexpert dra upp exakt det jag har skrivit om. Vilken bekäftelse jag fick där att min tanke är sann och kan föreviklas. 




Dela gärna mina inlägg. 

Kram Lisa