I morse när jag vaknade gjorde ryggen sig påmind och gör att jag är fruktansvärt begränsad i dag. Undra hur jobbet ska gå imorgon då jag sitter ner hela dagen, inte så optimalt men vi får se!

Jag har sedan länge bestämt mig att mina smärtor inte ska vinna eller begränsa mig så inte i dag heller så det blev en em ut i skogen. Så härligt och underbart, plockade en hel del till att göra fint till advent. 

Nu ligger jag inte soffan och har svinont och där jag fundera varför jag ska hela tiden bli påmind om det förflutna? Ryggen som är en skada från högstadiet och som jag alltid kommer göra sig påmind om det som en gång har hänt. Att det sedan också är ett diskbråck gör ju inte saken bättre. 

Nej slut på gnäll och visa istället lite härliga bilder från skogen. 


Hönan och jag ❤️

Man är överlycklig när man får alla barnen på en och samma bild ❤️ och inte minst får med dem ut i skogen. 

Det började ta sig.... 

,... Och hem kom vi med en överfylld vagn och Ikea kasse




La in all mossa, granris och kottar i växthuset för att förvara det och det blev riktigt fint. Kanske det får bli en ny runda nästa helg för att plocka nytt. 


Ryggen gör ont, men wow vilket väder 🍁🍂🌲☀️

Kram och ha en mysig söndag