I dag har jag varit i Stockholm och är nu på väga hem. Jag vet inte riktigt hur jag ska börja att skriva då jag är fylld av glädje och lycka och hittat inte riktigt ord att kunna beskriva denna dagen. 
Dagen har varit helt overklig för mig, att detta kunde hända lilla mig, att lilla jag fick vara med om detta stora. 

För några veckor sedan kontakta en kvinna mig via IG, hon driver ett företag som heter Kvinnatillkvinnor och heter Lotta. Hon frågade om jag var intresserad av att medverka i en podd, självklart sa jag som knappt viste vad en podd va! Efter ett tag därefter kom värt första samtal och redan då fick jag en sådan energi. Vi bokade datum och tid och helt plötsligt var dagen här. 

Jag har ännu en gäng besegrat min rädsla och vunnit över min ångest genom att ta tåget själv till Stockholm och bussen till Essinge, inte dåligt för ett blindstyre. 
Hoppa ut ut bussen och där kommer en sådan glädjespridare, Lotta. Vi gick hem till henne och vi små pratade en del sedan var det dags. 
Det kändes så bra, så naturligt, så fantastiskt kul att göra detta. I hennes härliga hem hem och










 vardagsrum satte vi oss och spelade in nästan 1 1/2h podd. 

Denna kvinna gav mig en sådan energi och spred sådan glädje. 

Tack snälla Lotta för denna dagen. Vi höra och ses.