Hej allesammans!
 
Hoppas att ni har haft en fantastisk härlig helg och att ni har fått njuta av solen. Har ju hört att det ska bli en riktigt kall vinter så man får passa på.
 
Själv har vi i familjen tagit det lugnt, inte gjort mycket mer än bara umgåtts och latat oss. Jag brukar lägga i från mig mobilen dessa helger då jag kan tycka att den kan störa väldigt mycket när meningen är att varva ner och ta det lugnt och jag har absolut inga problem med det. Sedan så fort det blir kanske söndag kväll och alla har gått och lagt sig ta jag fram den (givetvis så har jag titta i mobilen men inte lika mycket som annars) eller det blir tidig måndag morgon så sätter arbetet i gång. Jag tycker ni alla skulle prova det någon gång, lägg i från er mobilen och umgås istället med barnen.
 
Denna veckan kommer det att hända en hel del roligheter. Bara i dag så hoppas jag på ett positivt samtal, mer om det när jag fått veta!
 
Sedan ska jag på besök till Almi för att prata och diskutera min framtid som egen företagare. Finns det något jag kan göra mer för att bli ännu mer självständig i arbetet. För drömmen är ju att få göra detta på heltid, vilket jag nästa gör i dag men där jag också ha ett arbete på lasarettet som personal admin. Håller tummarna att detta mötet går bra.
 
På torsdag ska jag följa med Magazinet på sopplunch som jag blev medbjuden av Sanna själv, Tack :-)
 
Tar det slut här? Nej självklart inte, jag väntar på mail svar och telefon samtal som kanske kan sia om min framtid lite mer.
 
Ha en underbar dag alla vackra personer för ja...just du...du är vacker!
 
Kram Lisa