Då sitter man nu på tåget till Stockholm för en tvådagars konferens som handlar om ungas psykiska hälsa. 

En tanke som dyker upp när kag sitter här är "har jag allt med mig?" Och den tanken är inte roligt för vad skulle jag göra??? Allt går runt i huvudet, jag har mobil (uppenbarligen då jag skriver på den nu), laddare, tågbiljetterna, allt material, iPad, kläder, skor, ja jag har allt med mig så varför denna tanken. Då kommer jag på vad det är, teckningen som Nellie ritade till mig och som jag skulle ha med mig upp, den har jag glömt. Jag fick med mig Williams teckning men inte Nellies! Usch vad det gör ont i mamma hjärtat nu! 

Christian frågade mig innan om jag var nervös! Och visst är jag det, men ändå lugn. Jag är mer nervös innan allt material är färdigt, innan Power Pointen är färdig, innan föreläsningen är skriven och inlämnat då är jag nervös men inte nu precis. Pirrig i magen är man klart men mer som att man är förväntansfull och bara vill dra i gång. Men nu ska jag bara njuta av detta fantastisk tillfälle jag får av att vara med som moderator och föreläsare. Jag ska njuta av varje minut och ta en massa kort så jag kan föreviga detta och givetvis blogga om det för er. 

Ha en fortsatt skön söndag

Kram Lisa