Ja så har även Vabuari kommit till oss. Är hem med Nellie för andra dagen då hon har feber, huvudvärk och hosta. Så jobbigt med denna huvudvärken tycker jag på barn. 
Det blir mycket mys och gos,... Och givetvis plock-i-pinn som har blivit det nya favvo spelet här hemma 

....och glass så klart....

.... Och pannkakor


Christian är på modemässan i Köpenhamn så jag har barnen själv (inget konstigt med det) men ikväll kommer han hem och det ska bli skönt då jag åker på söndag kväll vill jag ha dessa dagarna att bara vara, vara nära varandra, kramas och känna värmen hos varandra. Jag är så enormt beroende av min man och hans närvaro, hans kramar och att han säger till mig "du klara detta". 

Så i dag medan pojkarna är i skolan ska vi passa på att chilla sedan ska vi städa och rensa kläder.... Phu.... Men det måste göras det också. 

Sen blir det FREDAGSMYS

Ha en bra dag
Kram Lisa