I går tåg jag tåget till Göteborg och föreläste för Tryggare barn i skolan - föreningen TRYGG. 

Vad vackert Göteborg är får nog blir en tripp dit för att bara se allt det vackra. 

Tyvärr så kunde jag inte stanna hela konferensen men min 2 h långa föreläsning gick jättebra. 

Jag åkte tillbaka till stationen och satte mig och vänta så jag hade god tid på mig och fick ta tåget först ner till Lund och sedan hem. När jag väl kom hem hade inte barnen kommit hem så jag passade på att göra iordning för morgondagen så jag bara kunde njuta och gosa med barnen när de kom hem. 


Taxin till konferensen var så stor så den fick både ett eget säte och stol. 


Så vackert 


Konferensen ägde rum i en stor arena där det var olika idrottsaktiviteter dom man kunde utöva. Det fanns en fotbollsplan, basketplan, kunde åka skidor (se ni fönstrena nere till vänster, där åker man skidor) friidrottsplan och mycket annat. Det var så stort och så fint. 





Redo att sätta i gång





Snacka kontraster 

Tack för i dag och tack till Lammhults skola för besöket, mer om det i bloggen i morgon. 

Kram Lisa 
#1 - - P i X E L I E – Fotograf Erica Pettersson:

Vad roligt att det gick bra :-D Speciellt när det är ett så viktigt budskap!

Hoppas du får en toppenmysig påskhelg!