Hej! Jag vet att det var väldigt länge sedan jag skrev senast. Men ni som har följt mig ett tag vet att det går upp och ner i mitt bloggande, inte för att jag sträva att blir någon toppbloggare som är tvungen att skriv ett inlägg varje dag oavsett om det finns något att skriva om eller inte. Jag kan ibland undra hur mycket tid tar bloggandet från att vara med sina barn isf? Vilken tur att vi alla är olika? Jag hade aldrig orkat eller haft energin att skriva, särskilt inte om jag måste för att hålla kvar läsarna osv. Men vist hade jag önskat att haft lite mer energi och tid att blogga mer.

Jag har perioder där mitt mående går upp och ner och just nu och ett tag tillbaka har jag varit väldigt nere, tankarna har aldrig slutat snurra. Jag vet att det är så när jag är extra stressad och ångesten är svårare att hålla under fokus. Då är det en period där masken kommer på och innerst inne gör det så ont att inte visa sitt rätt jag. I helgen var jag så arg och sa högt "varför ska jag bry mig om alla hur de mår och fråga när ingen frågar hur jag mår?" (Inte arbetsrelaterad-arg) så i land blir jag så trött på att jag ska vara den som undrar och fråga och det tar sådan energi så nu fokus på mig själv lite ett tag framåt.

Till helgen ska jag upp till Stockholm och spela in två avsnitt att våran KRAMpodd samt ett affärsmöte på kvällen. Så nu måste jag se till att skruva upp energin och tagga till mig för jobbet är kul och där ångrar jag absolut ingenting vare sig det gäller företaget och uppkomsten av KRAMpodden.

Ha en fin dag
Kram Lisa