I dag är Malin och jag i Stockholm för arts spela in tre avsnitt till podden. Jag är den personen som ogillar att packa men älskar att åka i väg och jobba med det jag älskar mest. Ångesten dagarna innan ät skitjobbt, glöm inte det, och inte det och inte det. Tänk på det, det, det och det! Jobbigt? Då ska ni bara veta hur jag känner mig. Christian blir bara trött när han hör mig prata om det. Men det gick bra...som alla andra gånger och lika görvannad blir man på sig själv.

Vi är i väg tidigt och jag har redan kollat att tåget går i tid minst fyra gånger. Och äntligen sitter vi på stationen och tåget rullar...Phu skönt! Man har alltid att göra när man gör en pod så vi såg givetvis chansen att hobba på tåget upp.

Väl uppe och väl inne på hotellet kunde vi andas ut, nu är vi framme iaf.

Vi satte upp podden och började kolla ljudet vilket alltid är skönt att ha gjort när gästen kommer. Här sitter Malin och kolla av om det låter bra. Viktigt att inte bara vårat ljud låter bra utan ev störnings moment och bakgrundsljud inte finns med. Även denna gången lät det bra!

Dagens gäst var Nikita från #jagaridealet som är ett projekt genom United Sisters. Underbar och härlig människa. Man blev så glad av att bara se henne och få prata om ämnena självkänsla och självförtroende hos unga tjejer var otroligt intressant också av att höra hennes egna berättelse kring de ämnena och varför hon utvecklade ätstörning.

Då Nikita driver #jagaridealet vill hon uppmana folk att intala sig själv att man är unik och duger som man är genom att man ta en bild på sig själv med just det ordet skrivet och posta på IG och givetvis var vi med på det.

Nu ligger jag i sängen och ska snart sova. I morgon är det ny gäst som givetvis kommer att skrivas om här.

Kram Lisa