Hej alla fina
 
Det var återigen ett tag sedan jag bloggade och jag har sådan skuldkänslor över det. Trots att jag egentligen vill blogga många gånger har jag varken orken eller energin eller så stor det helt still i huvudet. Eller så kommer det de dagar som jag har såååå mycket att skriva men då står något annat i vägen och jag hinner inte. Men jag ska försöka att sammanfatt lite vad som senast har hänt, och det är mycket.
 
 Mycket har gått i poddens tecken den senaste tiden. Har varit i Halmstad och i Stockholm för att spela in avsnitten till vår del två i @krampodden. All info finns på Instagram och Facebook där presentationen av alla gäster finns. Så hoppa in där och kika. Om ni nu inte har varken FB eller IG så hojtar till så skriver jag givetvis här också.
Jag älskar verkligen blommor så när jag tog en promenad när jag var i Stockholm gick jag förbi Hötorget och där bara myllrade det av blommor och då jag skulle vara S-holm i tre dagar tänkte jag givetvis att ett fång med rosor skulle följa med upp till rummet.
 
När jag är i väg så här själv utan familjen brukar jag passa på att rå om mig själv och vara lite extra egoistisk som att bl.a ta ett bad och dricka skumpa. Det kan jag givetvis göra även hemma också i vårt badkar men det känns liksom lite extra lyxigare att göra det på ett hotell. Jag la mig tidigt om kvällarna då jag vet att sömnen blir väldigt mycket lidande när jag är i väg så man får passa på att sova när man är trött.
 
 
Hela 6 avsnitt spelades in, dock två ställdes in dels pga sjukdom och strul med tåget. men skam den som ger sig, jag ger inte upp. Så ytterligare 4 avsnitt skall spelas in till del 2.
Samtidigt som jag älskar att vara borta och bo på hotell infinner det sig alltid en stor ångest när jag ska åka i väg. Även om min man är så otroligt stöttande och vill att jag ska göra detta känns det ändå lite så där, men desto skönare att komma hem.
Men jag känner ändå att detta är mitt liv, att kunna få åka i väg och jobba, kanske någon gång ta med mig något av barnen och mysa. Jag passade givetvis på att jobba en del på just redigeringen när jag väl var själv och hade tid över vilket var väldigt bra att få undan lite av det.
 
Förresten så kan man lyssna på våra avsnitt från Del 1
Antingen via min hemsida mobbningnejtack.se
Soundcloud, Podcast och ITunes där ni söker på KRAMpodden
 
Kram Lisa
 
#1 - - Anita:

Härligt med ett varmt bad :D

Svar: ja verkligen :-)
Lisa Bengtsson